Regulamin Gminnego Konkursu Informatycznego

REGULAMIN GMINNEGO KONKURSU INFORMATYCZNEGO
"ZAPROJEKTUJ LUB WYDRUKUJ MODEL 3D
Z WYKORZYSTANIEM SPRZĘTU ZAKUPIONEGO W RAMACH
PROGRAMU LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”

Jeśli interesujesz się drukiem 3D, lubisz modelować, projektować oraz rozwijać swoje pasje i zainteresowania- zapraszamy do udziału w Gminnym Konkursie Informatycznym „Zaprojektuj lub wydrukuj model 3D z wykorzystaniem sprzętu zakupionego w ramach programu Laboratoria Przyszłości”.

CELE KONKURSU: 

  • popularyzacja wiedzy i umiejętności informatycznych,
  • mobilizowanie i motywowanie uzdolnionych uczniów do tworzenia projektów do druku 3D,
  • popularyzacja programu Laboratoria Przyszłości,
  • generowanie zainteresowania projektowaniem i drukowaniem 3D,
  • wyzwalanie aktywności twórczej uczniów,
  • wymiana doświadczeń między nauczycielami i uczniami szkół.

WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE:

  • W konkursie mogą wziąć udział wszyscy chętni uczniowie z terenu Gminy Jordanów uczęszczający do klas IV- VIII.
  • Osoby składające zgłoszenia w ramach konkursu tym samym wyrażają zgodę na przetwarzanie przez organizatora swoich danych osobowych.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do opublikowania imion, nazwisk, zdjęć     i informacji o uczestnikach, a w szczególności o zwycięzcach konkursu.
  • Zgłoszenie pracy do konkursu jest jednoznaczne z przyjęciem warunków niniejszego regulaminu i oświadczeniem, że prace zgłoszone na konkurs zostały wykonane osobiście.

ZADANIA KONKURSOWE: Każdy uczeń może zgłosić do konkursu jedną pracę wybraną spośród dwóch zadań konkursowych:

ZADANIE 1:

  1.  Skorzystaj ze strony: https://www.tinkercad.com/. 
  2.  Przygotuj samodzielnie dowolny projekt do wydruku 3D.
  3.  Prześlij projekt w formacie .STL do organizatora konkursu pod adres:          
    e-zadelko@tlen.pl
  4. Dostarcz podpisaną przez rodzica/opiekuna prawnego zgodę stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu do sekretariatu Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Naprawie lub bezpośrednio do osoby odpowiedzialnej za konkurs- Pani Elżbiety Gruca do dnia 14 kwietnia 2023 r.

ZADANIE 2:

  1.  Skorzystaj ze strony: https://www.tinkercad.com/
  2.  Przygotuj samodzielnie i wydrukuj projekt upominku, który chciałbyś/ chciałabyś wręczyć absolwentom szkoły, którzy w tym roku opuszczają jej mury (breloczek, figurka, linijka, zakładka do książki itp.).
  3.  Dostarcz swój wydruk wraz z podpisaną przez rodzica/ prawnego opiekuna zgodą stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu do sekretariatu Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Naprawie lub bezpośrednio do osoby odpowiedzialnej za konkurs- Pani Elżbiety Gruca do dnia 14 kwietnia 2023 r.

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA PRAC KONKURSOWYCH:

  • Termin trwania konkursu od 27 marca 2023 r. do 14 kwietnia 2023 r.
  • Projekty w formacie SLT. należy przesyłać pod adres e-mailowy:
    e-zadelko@tlen.pl- Plik należy nazwać według wzoru: Nazwisko_Imię_Klasa_Szkoła (np. Kowalska_Anna_7a_ZSPwNaprawie)
  • Wydruki samodzielnych projektów oraz oświadczenia (zał. nr 1) należy dostarczyć do sekretariatu Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Naprawie lub bezpośrednio do osoby odpowiedzialnej za konkurs- Pani Elżbiety Gruca do dnia 14 kwietnia 2023 r.

KRYTERIA OCENY PRAC KONKURSOWYCH:

  • Prace konkursowe będą oceniane w dwóch kategoriach:
    Projekt 3D
    Wydruk 3D
  • Powołana przez organizatora komisja konkursowa będzie brała pod uwagę następujące kryteria:
    - zgodność projektu z wybranym zadaniem konkursowym,
    - oryginalność projektu,
    - użyteczność i funkcjonalność gadżetu/ przedmiotu
    - estetyka wykonania.

OCENA PRAC KONKURSOWYCH I ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU:

  • Oceny prac konkursowych i wyłonienia zwycięzcy dokona komisja konkursowa.
  • Planowany termin ogłoszenia wyników – 21 kwietnia 2023 r.
  • Wyniki konkursu oraz nagrodzone prace wraz z nazwiskami autorów zostaną zamieszczone na stronie internetowej Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Naprawie- https://spnaprawa.edu.pl/ 
  • Nagrody rzeczowe wraz z dyplomami zostaną przekazane do Szkół zwycięskich uczniów do końca kwietnia 2023 r.

REGULAMIN DOSTĘPNY POD LINKIEM:
https://docs.google.com/document/d/1cKfB_RoLPHB-PuQkWIIuBLT-uQcBURmO/edit?usp=sharing&ouid=101617656329433600496&rtpof=true&sd=true

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU!

Koordynator: Elżbieta Gruca, kontakt e-mailowy: e-zadelko@tlen.pl