Godziny otwarcia:
PONIEDZIAŁEK 11.30-14.30
WTOREK 11.30-14.30
ŚRODA 11.30-14.30
CZWARTEK 11.30-14.30
PIĄTEK 11.30-14.30
Karta zapisu dziecka do świetlicy szkolnej: https://docs.google.com/document/d/1W0ihZz-BTdJSHuDbdR9uFLsFNK8pE_DR/edit?rtpof=true&sd=true
Warunki i Kryteria przyjmowania dzieci do świetlicy szkolnej: https://docs.google.com/document/d/1okAM9Kj4Enwmyz0hAVAWUltkal5ZWZ6I/edit
Regulamin Świetlicy szkolnej: https://docs.google.com/document/d/11L4ZHPmmMBAxuxtHAeRoAMspsULgUTAo/edit?usp=drive_web&ouid=101617656329433600496&rtpof=true
DOKUMENTY ŚWIETLICY SZKOLNEJ
Karta zapisu dziecka do świetlicy szkolnej: https://docs.google.com/document/d/1W0ihZz-BTdJSHuDbdR9uFLsFNK8pE_DR/edit?rtpof=true&sd=true
Warunki i Kryteria przyjmowania dzieci do świetlicy szkolnej: https://docs.google.com/document/d/1okAM9Kj4Enwmyz0hAVAWUltkal5ZWZ6I/edit
Regulamin Świetlicy szkolnej: https://docs.google.com/document/d/11L4ZHPmmMBAxuxtHAeRoAMspsULgUTAo/edit?usp=drive_web&ouid=101617656329433600496&rtpof=true
W NASZEJ ŚWIETLICY ORGANIZUJEMY:
- Zajęcia plastyczne
- Zajęcia czytelnicze
- Zajęcia sportowe
- Gry i zabawy przy muzyce
- Zajęcia z chustą animacyjną
- Odrabiamy zadania domowe
Celem działalności świetlicy szkolnej jest:
- - zapewnienie uczniom opieki wychowawczej (szczególnie dojeżdżającym) przed i po zajęciach szkolnych;
- - stworzenie warunków do racjonalnego wypoczynku, nauki własnej i pomocy w nauce;
- - kształtowanie właściwej postawy moralnej
Do zadań świetlicy należy:
- - organizowanie pomocy w nauce,
- - wdrażanie uczniów do samodzielnej pracy umysłowej,
- - organizowanie gier i zabaw ruchowych w pomieszczeniu i na powietrzu,
- - rozwijanie uzdolnień i zainteresowań,
- - kształtowanie nawyków kultury osobistej, dbanie o zdrowie swoje i innych,
- - rozwijanie samodzielności, aktywności ucznia i umiejętności pracy w grupie,
- - rozwijanie poczucia i wrażliwości na piękno,
- - przygotowanie do wartościowego spędzania czasu wolnego,
- - wyrabianie nawyków kulturalnej rozrywki i zabaw,
- - współpraca z rodzicami, instytucjami i organizacjami szkolnymi,
- - rozpoznawanie sytuacji rodzinnej uczniów.
W świetlicy realizując cele wychowawcze i kształtując osobowość dziecka, stosujemy następujące formy zajęć:
- - zabawy dydaktyczne i gry świetlicowe,
- - czytelnictwo,
- - żywe słowo i teatralne formy pracy,
- - zajęcia umuzykalniające,
- - zajęcia plastyczne,
- - imprezy i uroczystości,
- - korzystanie ze środków audiowizualnych,
- - ćwiczenia ruchowe.
Wychowawca świetlicy dba o respektowanie praw człowieka rozumianych jako zbiór praw i wolności przysługujący pojedynczym osobom, których to praw i wolności naruszać nie wolno. Powierzone funkcje wychowawca wykonuje w ramach:
- - rozwiązywania konfliktów w społeczności szkolnej,
- - tworzenia warunków wspomagających rozwój uczniów,
- - indywidualnej opieki nad uczniami z niepowodzeniami szkolnymi,
- - ochrony uczniów przed wszelkimi formami przemocy,
- - rozwoju zainteresowań i uzdolnień.